SKILLSHARE!

Jeg sier bare O…M….G! For et fantastisk samfunn!

Kort fortalt.. Et sted der har samlet folk som kan noe, og lar de lære bort det de kan, og mange av dem er skikkelig, skikkelig gode!

Som jeg da, som har dumpa Adobe sine programmer for Serif sine Affinity Photo og Design, det er jo litt av det samme men allikevel en del nytt. Inne på Skillshare lærer jeg nå om disse programmene, samt basic Vektordesign, som jeg har hatt lyst å lære meg en evighet!

Min første oppgave, lærte meg trær, bakgrunn og bakke, skyene klarte jeg å tenke meg frem til selv. (wohoo liksom)

Neste oppgave:

En hund!! Herregud så gøy!

Og så måtte han få mer utstyr seff.. Og selvom dette ikke er de mest avanserte greiene så KOSER jeg meg skvett i hel altså. Gøy gøy gøy!

Klassen jeg tar nå heter Affinity Designer : Vector Graphic for Absolute Beginners og er veldig grei å følge. Men det finnes mye mer enn bare design, det er kurs i alt fra håndtegning til søm, sosiale media, instagram osv. Helt fantastisk genialt!

Jeg holder på med min prøvemåned nå, og det koster rundt 100lappen i måneden etter denne om man fortsatt vil være med.

Man kan lage seg lister og lagrer de litt som man gjør med boards på Pinterest.

Man kan også gi seg selv tidsfrister eller bare ta det når man har tid. Og de har egen app til mobil/nettbrett – der man kan lagre klassene offline for å kunne se dem på farten uten å bruke data. Genialt. 

En annen klasse jeg nå har fullført er Creating Patterns In Affinity Designer! Super dame som forklarer tydelig og lett, så flink var hun at tilogmed jeg forsto!

Her er bilde”flisa” som man lager først…

Som man med litt magi kan lage om til at fra stoffer, til tapet og annet trykksakeri.. Og bare på et par kvelder har jeg lært enormt mye om hvordan de programmene jeg har funker.

Og denne godingen da 🖤 Så søt, resultatet av en designklasse 🙂

 

Så.. Dagens anbefaling fra meg der altså, SKILLSHARE – et helt awesome samfunn der man kan lære litt om det aller, aller meste.

(Skal til med noe makraméklasser også etterhvert.. LoL – hardt å være inspirert si!)

 

Følg meg gjerne videre:

Facebook   –   Instagram   –   SnapChat

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg