Når man først styrer med det..

Tusen takk for alle hyggelige ord på gårsdagens innlegg, det varmer ❤︎

Kan jo fortsette litt i “den tralten” og med det temaet siden vi hadde oss en finfin “byatur” i går! 
Sambo kom over en annonse på facebook før helga på en kjempefin barnevogn (og bilstol) til en helt fair pris og som var sånn som jeg ville ha den, det er blant annet viktig for meg at sportsvogndelen kan vendes MOT meg ved behov for å ikke gå glipp av verdifulle samtaler og kontakt på tur, noe som blir litt tungt når barnet skal være vendt vekk fra meg konstant.. 
Noen ganger er fremover mest praktisk, og andre ganger mot meg, variasjon er viktig, og ikke minst ha muligheten! 

Skulle egentlig ta turen på dagtid i dag, men i går kveld så sa vi bare “føkk it” vi drar, variasjon fra sofasnorking er viktig! 😉 Så vi satt oss i bilen og tok turen til Ålesund. Heldigvis passet det for selger at vi kom også 😉 Og så slapp jeg å ta turen helt alene.. 
 

Brio Smile fra 2015/2016, pent brukt til ett barn og ser helt ny ut! I tillegg minner den meg mye om vogna jeg hadde til minstemor for “hundre år” siden som var en Brio GO, den var jeg superfornøyd med og den eneste vogna jeg hadde fra start til slutt. Så denne blir jeg nok veldig fornøyd med 🙂 

Fant en youtubevideo også for den som liker mer dyptgående informasjon 😉 

#barnevogn #svangerskap #shopping 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg