Podcaster akkurat nå..

Jeg 🖤 podcaster og skulle virkelig ønske jeg hadde flere timer i døgnet der jeg bare kunne tre headsettet ned over ørene og bare være for meg selv.

Jeg hører aller mest på podcaster når jeg sitter å syr/klipper bestillinger i kjelleren. Da er det så utrolig fint å ha selskap av myke stemmer på øret som skravler i vei, så man slipper å føle seg alene på jobb 🤣
Men det finnes jo et hav der ute, en hel jungel og litt til, å så er der så utrolig mye bra folk!

Synnøve & Vanessas Podcast // Mammabanden // Heimelaga av Erlend Osnes // Harm & Hegseth // Love to Sew


Her er de jeg prøver å få med meg hver eneste utgave av, som det plinger på mobilen når de slipper en episode og jeg bare MÅ finne tid..  Ikke alltid jeg lykkes altså, men jeg prøver så hardt jeg bare kan. 

 

Pappapanelet // Tusvik & Tønne // Jan Thomas & Einar blir venner // The Kåss Furuseths

Og så har jeg disse da.. Som jeg har på “når jeg får flere timer i døgnet” lista mi.. Disse og mange flere faktisk! 


Mulig jeg bare må slutte å se på tv og serier på Netflix og bare hoppe rett i podcast-land nå ser jeg.

Det er for mange fine folk der ute som skaper fint innhold! 🖤

Driver å snoker litt på å lage en fag/søm-relatert podd for Norge, tro om det hadde vært noe? 

//Podcast-drømmende Dotty

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg