Piffen som forsvant…

Den ble rett og slett borte.. Bloggpiffen altså.. Det gjør egentlig litt vondt, jeg elsker å skrive – norsk stil gjorde meg LYKKELIG på skolen, å se ordene bli flere gjør meg varm i sjela, å skrive gjør meg glad – så hva som har skjedd det siste året vet jeg ikke – men piffen har vært helt borte..

Prøvde å flytte bloggen fra WordPress til blogg.no for å se om piffen kom tilbake – det gjorde den litt, men så ble den bare borte igjen.. Nå har jeg fundert på å flytte tilbake til wordpress en stund – men blogg.no kom meg i forkjøpet, og har nå flytta hele sulamitten til akkurat wordpress, og nå kjenner jeg piffen så smått er tilbake – kanskje kan det til og med komme innlegg her som handler om MER enn bare søm?! 🤣

Kanskje jeg kan klare å mene noe igjen – eller… meningene har jeg da, verre med å måke dem ned på papiret.. Men det var skikkelig fint å være tilbake her altså.. WordPress..  *sukk* Den beste av dem alle! ❤︎

Så kanskje vi snakkes mer – jeg håper iallefall det!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg