La meg fortelle dere om liten sak..

Jeg har vært syk, skikkelig, skikklig uggbuggsyk.
Det har vært feber, sår hals, hoste ut av en annen verden, og snørr.. M Y E snørr… Nesespray hjelper ikke, det gjør mest vondt faktisk..

Så sambo ble sendt ut på handel.. Apotek-handel, for nå skulle siste utvei prøves, jeg har tenkt på muligheten hver eneste gang jeg har vært forkjøla, men liksom ikke turt.. Men når man ikke får puste blir man villig til det meste – og jeg bare..

EUREKA! HVOR HAR DU VÆRT I HELE MITT LIV!?

I 🖤 YOU SO!

Man kan lage saltvannsløsning selv (1 ts salt – 3 dl lunkent vann, rør til saltet er oppløst) eller man kan kjøpe det ferdigblandet. (ca 20 kr for en liter)
Jeg har foreløpig ferdigblandet jeg lunker i mikroen, veldig fort gjort 🙂

Så er det bare å gjøre sånn her:

Og vettu, etter å ha brukt denne nå en stund kommer jeg ALDRI gå tilbake til nesespray igjen så lenge jeg kan unngå det! Litt rot og søl blir det men jeg holder meg over vasken 🥳

Halleluja der altså!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg