KARRIFARGET

Står det på oppskriften at den heter, men jeg valgte grønn..

En herlig, myk, lun mose/skogsgrønn som passer mitt humør helt hundre prosent.
Mønsterstrikk fra første maske, falsk patent heter det visst, og for meg som ikke er noen storstrikker så har dette tatt tid.. Lang tid.. Det er ikke vanskelig å strikke, kun rett og vrange masker, men måten de strikkes på har for meg vært ganske tidkrevende iallefall..

GARN: Strikket i DROPS Cotton Merino som er en 50/50 blanding av bomull og merinoull.
TIDSBRUK: Fra jeg postet første bilde av de første maskene på instastoryen min har det tatt 14 uker. DET er lenge det! Men det har også gått ukesvis uten at en eneste maske har blitt strikket, så det er jo bare min egen feil. Tror nok jeg kunne fått den unna på 2 uker om jeg hadde strikket en time eller tre hver kveld.


Så nå, full av mestringsfølelse har hun hevet seg rundt og er på jakt etter neste prosjekt! 😉

//StrikkeDotty

Her finner du meg på sosiale media 😉 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg