#EGOsøm

Reklame | Sponset mønster fra Made by Runi og stoffer fra egen nettbutikk Eplenikkers.no

Dååh… Det har faktisk vært så utrolig DIGG å sy noe annet enn barneklær! Misforstå meg riktig, jeg liker godt å kreere barneklær også, men det er noe helt eget å sy til seg selv synes jeg.

Og i anledning at det endelig er Mai 2019 og den siste sesongen av Game of Thrones er godt i gang så ble denne til.


Stoffet ble desverre kun tatt inn på forhåndsbestilling og er HELT utsolgt!

Mønsteret her er fra Made by Runi, basic raglan heter det, her i slim versjon, og dere.. Endelig! Jeg har leita etter et mønster på disse litt tettsittende genserene som funker både under og alene, og her er det!
Her er det middels lengde og høyeste halsen, kommer til å ta korteste lengde og forhøye halsen litt til på neste, men da tror jeg pinadø det er perfekt!

 

Tror jeg må pynte den med litt drager i vinyl sånn etterhvert, enn så lenge er jeg travelt opptatt med å komme meg ajour i GOT tittinga, er sånn ca midt i sesong 6. Travelt gitt!

 

Ser du Game of Thrones? 

2 kommentarer

Siste innlegg