Det her barnehagelivet altså..

I dag var den første dagen, den dagen der jeg ikke ble med inn.. Den dagen vi sa hade i gangen og du hadde det travelt med å komme deg bort til bilene og garasjen..
Det var den dagen jeg satt i bilen og følte meg skikkelig tom på vei hjem.

Og nå sitter jeg her, klokka er 13:00, podcast på øret, og jeg har kryssa av hvert eneste punkt på lista i almanakken min. Ikke bare de jeg hadde for i dag, men de punktene som var planlagt til nå for HELE uka.

Så nå sitter jeg her da, og skriver litt blogginnlegg, drikker VARM kaffe og hører på Mammabanden.. Og lurer på hva jeg skal gjøre med all denne egentiden.. Og gleder meg veldig til poden skal ha fri fra barnehagen, sånn på onsdag og torsdag…

Da skal vi kose oss da!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg