Cloudy Day

Reklame | Made By Runi // Sponset pdf-mønster

Cloudy Day Hoodie.. 

Ukens mønster fra MadeBy Runi – tok meg 4 dager å sy pga sykdom både hos meg og minstemann.. Ting tar tid når man får et kvarter sytid for dag sånn ca..

Men nå er den ferdig! 

Et nybegynnervennlig mønster som egentlig er beint fram lett og greitt.
Raglan-armer som man kan pimpe litt med å ha kontrastfarge på skulderen. Det kan syes på vanlig symaskin og min variant er sydd i isoli, siden jeg liker at kosegenserene skal være litt tjukke og myke. 

SYTID: Tipper at jeg hadde brukt en times tid på denne om jeg hadde fått vært i fred, uten forstyrringer og om jeg hadde hatt konsentrasjon 😉 

KOSTNAD: ca 150 cm isoli, noe som utgjør rundt 220 kr, litt avhengig av hvor du handler den hen. Så gikk det med noen meter kantebånd og en glidelås, samt 20 cm ribb. så totalt sett tenker jeg den kom på 300 kr ca.. 

Dette mønsteret finnes til ALLE! Både herrer, damer og barn og er resten av denne uka (til 13.01) ukas mønster hos Made By Runi og dermed med litt rabatt 😉 

Den ble litt lang til meg, men helt innafor allikevel, en skikkelig kosehoodie! 

Her kan du velge lukning selv, jeg gikk for glidelås, for selvom jeg ikke liker å sy i glidelås så er det mindre gøy med ørten knapper når den skal av og på.
Og jeg MÅTTE, etter disse sykdoms-dagene ha et print på ryggen som virkelig passet helt perfekt! 

For så trøtt som jeg er nå? Jeg visste faktisk ikke at det gikk an engang… 😌😴

Følg meg gjerne: 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg