2019 – Mål og mening?

Så var det et nytt år igjen da, 365 361 blanke ark som skal fylles, et år som, når man står på tampen av det forhåpentligvis har gitt både mål og mening..

Jeg er ikke så ram på disse nyttårsforsettene, det varer noen dager eller uker så er det tilbake til scratch med litt såra stolthet, det har iallefall pleid å være sånn. Men jeg har iallfall uansett ØNSKER for det nye året, ønsker som egentlig er mål og håp.

#1 – Finne meg en jobb
Utenfor huset, helst en der man ser flere mennesker enn de som bor her i huset, lære meg å omgåes andre mennesker igjen 🤣 Det er hovedmålet og det jeg satser alt på!

#2 –Eplenikkersen min ❤︎
I tillegg til jobb ute, SKAL og VIL jeg få denne opp og være selvgående, etter et halvt års drift ser jeg jo at det er liv laga, men å klare å fokusere med en 1 åring hjemme har vært utrolig vanskelig, men jeg vil så gjerne! Og håper at i slutten av 2019 – at dette lille hjertebarnet kan utgjøre noen % stilling.

#3 – Helse!
Jeg har som mål å komme meg enda mer ut – ut og opp aller helst, men iallefall ut. Jeg har IKKE vært god nok på å ta meg tid til lufteturer og heller prioritert husarbeid og sånne kjedelige greier.

 

#4 – Familie og venner
Disse skal bli en større prioritet, jeg skal bli flinkere til å lage plass til disse viktige, fine menneskene i livet mitt.

#5 –
Bli litt mer egoist, dette punktet har sambo “kjefta” på meg om flere ganger, jeg er IKKE flink nok til å sette meg selv først noen gang. Det er alltid en unge, mann eller noen andre som kommer først.. Alltid, men i år skal jeg gi meg lov til å sette meg selv først, et par ganger iallefall..

 

Følg meg gjerne: 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg