ÅRETS BLACK FRIDAY TILBUD!

Reklame | Eplenikkers.no // reklame for egen bedrift

… og selv om jeg aldri impuls-handler så mye lenger, så har jeg allikevel gjort meg noen kupp på dager som denne på ting jeg allikevel skulle ha.. 
Så jeg har kokt sammen noen rabattkoder – til dere som kanskje allikevel skulle handlet litt hos meg!

❤︎✮❤︎✮❤︎✮❤︎✮❤︎✮❤︎✮❤︎✮❤︎✮❤︎✮❤︎✮

Starter med koden “SVART15” som gir 15% på alle stoffene jeg har på lager!
ALLE STOFFENE!

Så har jeg koden “SVART30” som gir deg 30% på ALLE ferdigsydde plagg i butikken! 
ALLE FERDIGSYDDE PLAGG I BUTIKKEN!

Bp6ZgCRnE9B
Bp6Y6aTF9qR

Siste koden er på resten av julekulene, den gir deg 25% i avslag pr kule – “SVART25” er den!
2018 JULEKULENE!

Happy SHOPPING! 

Kodene gjelder fra nuh og ut til midnatt fredag! 


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg