Just for me…

Ikke så ofte jeg verken tar meg tid til, eller koster på meg selvsydde plagg til meg selv! Men nå tenkte jeg det var på tide og litt til.. 

Merkelabel laget i vegansk skinn (aka. vaskbar papp) og vinyl. Eplenikkersen må være med. 

Ulla ble kjøpt på forhåndsbestilling hos Kjekk & Søt tidligere i høst, ser de kun har harlequin-rutene inne nå men denne er sykt god altså! Lett og ledig fall, og akkurat passe tjukk og varm. Passer til alt, både undertøy og mellomlag! 

Mønsteret jeg har brukt er Basic Raglan fra Made By Runi – og dette er et helt knall mønster! Kommer i to versjoner, en slim og en casual – denne utgaven er casual – litt løsere og ledig, sånn jeg liker det!

Armene kan man variere fra t-skjortearm, til 3/4 lengde, full arm og med ribb. Så her kan man sy alt fra skjorter til store gensere, utrigningen har også tre varianter, samme med selve lengden. Ullgenseren her har middels lengde. God og varm – og helt perfekt! Og jeg har omtrent bodd i den siden – helt perfekt vinterplagg! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg