September Sew!

BnQuOOvHnpX

 

BnQ3WwFHe45

 

BnoaV_nnogh
BnoaZazH-Dv
Her må jeg bare vise livebilder jeg fikk etter at klærne var overlevert – helt fantastisk pose av en 5 åring og det LYSER jo at hun er megafornøyd! Elsker å få sånne bilder! 
BoM1DM-ndNh


Ull til Alfred 🖤 Ullstoff fra Kjekk & Søt.

BoL9JqVnmnO
BoL9Pw_H9Qh
BoYi2l6nDBP
Denne er forresten til salgs! Str 3-5 år og i magisk jersey som skifter farge i sola!
Den finner du i nettbutikken min!
 
Ja og så har jeg laga meg sysnap! den starter neste gang jeg får tid til å sy!
Legg gjerne til!
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg