August Sew..

Litt har det blitt, men tiden nede i kreativbutikkhula mi har faktisk gått med til å klippe HERLIGE ordre til minst like herlige kunder, og det gjør meg så GLAD! Enkelte stoffer har jeg faktisk blitt usolgt for og har måttet bestille inn mer av! Hurra! (så til dere som venter på regnbågskullar, det kommer – de skal bare ruge litt i en lastebil og i tollen først!)

BmQ2v1wHlbQ
Bestillingsøm i de HERLIGE stoffene fra Nygårda, mønsteret er basic hoodie som jeg har skrevet om her før, et mønster jeg etterhvert har sydd såpass mange av at jeg har begynt å “hacke” det litt for å få det helt sånn som jeg liker det. Nå legger jeg på endel i bredden på armene, har endret hetta og litt på ribben i armene. Jeg digger BOSSY stoffet og bruker det på det meste for tiden, det er attitude og kontraster som rocker! 
 
BmTODBCnRp0
Snuppesøm! Også her er mønsteret fra Made By Runi, dette heter Peplum Tunic with a Twist! Ingen endringer her og det satt superfint på snuppa her! Og som du ser på poseringa, bossystoffet kommer helt til sin rett! 😉 
 
BmlWkFQHvuO
Restesøm ble det også litt av! Disse trusene er helt geniale å sy av rester som er for smått til noe annet! Og truser får man jo ikke for mange av heller så win win! 
 
BnD8_9iH3us
Så helt på tampen av august måned så ble dette settet ferdig! Happydays bukse fra Jubel & Balupa og Basic Hoodie her også! 
 
Litt ble det, meeeeen.. Håper september gjør det litt bedre 😉 
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg