Oh Hello You Beautiful

Det finnes faktisk ikke noe mer tilfredstillende enn ei flette ny, uåpnet eske som ser sånn ut..

Det gir en sånn glede i sjela det kan egentlig ikke beskrives med ord, lykke kan kjøpes (litt) for penger! 

BmxgFogHt_z
For litt siden pakket jeg ned min trofaste Covert, lille, store trofaste Covert som har lært meg MYE om både tålmodighet og viktigheten av rett tråd og nål, min første covermaskin – bratt læringskurve, siden den krever pågangsmot og vilje til å prøve å feile, men etter det var overstått, så svikta han aldri.. Men nå var tiden inne for et lite bytte – både fordi jeg hadde lyst og fordi jeg faktisk trengte en litt mer hardfør maskin som ikke krangler like mye på dårlige dager 😉 
 
Og valget falt på drømmemaskinen, virkelig symaskinenes Rolls Royce – Babylocken! 
Jeg har spinket og spart og når jeg fikk igjen noen kroner på skatten så var det endelig bare å bestille, jeg kjøpte min hos Hjartesaum – siden jeg jo har jobbet der, og det er VIKTIG å støtte de små butikkene også! 
 

Og herrefredens for en overgang! 
Jeg har fått økt stinghastigheten med 500 sting i minuttet, holdt på å kjøre over fingrene mine første gang jeg tråkka på “gassen” 😛 

Bm0aREoH3L_

Det er en D Y R maskin, og om den er verdt pengene kan nok diskuteres, men den er virkelig – VIRKELIG god! Og jeg har oppretta ny drøm i Dreams-appen, nemlig en overlock av samme merke.. Håper å være ferdigspart til neste høst, for den maskina, den er ikke gratis den heller på en måte.. Men man får kvalitet – og noe som varer nesten evig og det er jo viktig det og! 

 

Såeh.. Brukte du skattepengene dine på noe vettugt? 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg