OG PRISEN FOR MEST STABILE…

Og regelmessige blogger går til……..
Ikke meg iaffal.. 

Jeg har så mange planer, så mange ideer, så mye av alt, men nå for tida blir det lite av noe som helst.. 
Baby midt i utviklingsprang, sleep regression (!?) og tannfrembrudd gir meg lyst til å emigrere til nordpolen alene.. 
Dagene går i ett med en liten en som har funnet ut at ca 2×15-20 minutter med søvn i løpet av en dag er meeeeeer en nok! 

Dagene her dreier seg stort sett om søvn (babyen må sooooveeee), middag, lekser og leggetid… 
Hvor mye kan man klare å skrive om dørgende like og til dels kjedelige hverdager liksom? 
I tillegg har jeg kun tid når Freddisen sover, så 2×15 minutter på å drikke varm kaffe, lese blogger, skrive innlegg og sy i løpet av en dag der altså, det gir motivasjon si! 

“Men det blir vel likar i morra!” evt. en annen dag – nå kan han faktisk ligge litt på gulvet alene uten heiagjeng så det er kanskje håp i horisonten 😉 

Og nå har han blitt så stor at det går an å leke ute også, det er jo megagøy! Disse/reie, sandkasse og sånne ting. Kjenner jeg GLEDER meg noe innmari til våren kommer skikkelig i gang med plussgrader, blå himmel og dager man kan være ute uten å bli enten kald eller våt! 

 

 

Følg meg gjerne! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg