ITS a BAT SWEATHER!

Dette har jeg venta på!
Stoffet har ligget her lenge i påvente på at jeg skulle finne ut av hva det skulle bli! Kjøpt hos apolkadot.com for forferdelig lenge siden, men det er så kult at jeg måtte være heeeeeeelt sikker på hva jeg ville lage av det. 

Store grafiske mønster med skarpe kontraster, i friske farger – kan det bli bedre liksom? Trokke det nei! 
Svensk design, Nygårda Textiles, hun har massemasse i samme sjangeren, en av mine store favoritter! 

Stripestoffet er en rest jeg hadde liggende, tror det er fra stoff og stil, sorthvitt stoff er den perfekte matchen til dette stoffet ❤︎ 

Mønsteret er BAT genser fra samme boka som kjolen jeg sydde til meg selv, “Heilt Spesiell – Sy til liten og stor” som er den 2. boka av 3 som Heilt Spesiell har kommet ut med. Litt knot med framstykket her, men egentlig et ganske enkelt og greit mønster å sy av.
Kommer nok til å bli flere av denne, dog med litt mindre utringning på de neste 😂 Men kan vel kalle den ammevennlig om ikke annet! 

 

Følg meg gjerne! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg