8! (ÅTTE ÅR!)

Kjenner følelsen.. Kjenner.. Ramler tilbake, lukker øynene, husker hvordan det var å stå der.. I trappa, med rier.. Mens alle som kjørte forbi slakka ned for se.. Nå drar`a på føden! Jeg sto der, midt i skolerushet.. Da alle kjørte forbi.. Men det spilte ingen rolle.. 

I dag var dagen du skulle komme.. I dag var dagen da DU kom til verden, i rakettfart alldeles.. 

Jeg blir helt månebedotten av disse gamle bildene jeg altså! ❤︎❤︎❤︎

2 år og strikkemodell – søteste i verden ❤︎❤︎❤︎

Luringen min! 

Og i dag er du hele 8 år.. Jeg F A T T E R ikke hvor årene har gått, du som har blitt så stor!
Hjelpsom, pliktoppfyllende og god mot alle ❤︎

Selvstendig, sta og viljesterk.. Godeste, fine Alma`mi.. 

GRATULERER SÅ MYE MED 8 ÅRS DAGEN! 

 

Følg meg gjerne! 

6 kommentarer

Siste innlegg