LIFEHACK! Og den funka!

Du veit, når dressing, ketsjup, majones og gudveithva er sånn litt over halvveis oppbrukt og de egentlig må stå på hodet i kjøleskapet for å få ut noe som helst når de skal brukes.. Men så ramler de utover alt hver gang du åpner kjøleskapsdøra, for de er jo egentlig ikke laget for å stå med toppa ned permanent, du veit, det problemet? 
Det har jeg løst her! 

Eggekartong! Vanlige folk kan vel bruke kartong fra en pakke med vanlige egg, men her er vi litt ekstra, så her hadde jeg en lilla en.. 
Ingen flere flasker som kommer flygende når jeg åpner døra og jeg får ut ting av flaska selvom den nesten er tom.. 

WIN – WIN! 

 

 

Følg meg gjerne! 


#lifehack #tipsogtriks 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg