UT Å NYTE SNØEN!

For i morgen er den borte uansett.. 🤣

Det kom plutselig endel snø i dag, og jeg som har vært innomhus siden søndag holdt på å gå på veggene her så det var på tide å komme seg UT! Alfred er litt pjusk om dagen, forkjøla og sår hals så jeg fant ut at bæretur må være bedre en vogntur, (hadde uansett ikke fått til å trille i 10 cm nysnø på en måte) så jeg kledde på et partrefire lag ull, og stroppa han fast før jeg freidig tok sambo sin jakke og gikk ut.
Jakka var sånn at den gikk akkurat rundt oss begge, og jeg fikk igjen borrelåsen i halsen, så da ble den jo bærejakke alldeles. Penger spart der liksom 😇

Fikk gjort det ærende jeg skulle, men så var det jo så fint ute, at vi bare måtte gå litt til..

Og den nærheten og kommunikasjonen man får når man bærer, den får man IKKE i nærheten av når man bruker vogn.

Så jeg skal absolutt bli flinkere til å ta bæretøyet ut på tur i stedefor vogna, selvom det er mer praktisk med vogn når de sovner.. 

Men en vellykka “transfer” ble tatt her hjemme, og han sov godt i nesten en time på sofaen.. *halleluuuuuuujaa*

Følg meg gjerne! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg