JEG KLARTE DET!

// fortsatt reklame for egen butikksak. 

OMG – Jeg er faktisk ganske så stolt av meg selv nå gitt!
Jeg har klart å lage et mønster, helt fra bunnen av, uten annet enn papir, blyant og ståpåvilje!

Bærebooties! Det trenger vi nå som det våres ute (sånn snart iaffal) For når man skal på bæretur, så er det innmari lett at disse småttisen blir kalde på beina! Og da er det viktig at man kan tre på noe som er varmt og vindtett – for sko skal de jo ikke bruke før de kan gå. 

Og med litt vinyltrykk så kan de jo bli så kule atte! 

Disse tenkte jeg at jeg både kunne sy for salg OG prøve å lage mønster til sånn at de som kan sy kan lage dem selv.. 

Men å lage et perfekt mønster tar sin tid – først måtte jeg jo lage ett som funka her for meg, og så måtte det testes opp ned ut og inn, og SÅÅÅÅ kan man legge det ut for salg.. Lang prosess, men jeg tror det blir bra til slutt! 


Så da måtte jeg lære meg hvordan jeg digitaliserer mønster da vettu, snart utdannet grafiker her – via youtube. 🤣

Det er forresten helt magisk altså, youtube.. Alt man kan lære der! Er det noe som helst jeg trenger å vite hvordan det gjøres? Youtube er mitt “go to” sted..

Og det ser faktisk ut som at jeg fikk til dette, det var endel lettere enn jeg trodde, men selvom det er lett er det IKKE fort gjort, så det ble noen timer med kveldsarbeid for å få til dette, men alt går, det er jo bare arbeid. 

Og nå vettu! Damer og herrer! Er mønsteret FERDIG! Det ligger i nettbutikken BÅDE som printet papirutgave og pdf! Og jeg er… så… stolt! Over at jeg fikk til, at jeg tok meg bryet med å prøve å lære noe nytt! 
Så er det bare å folde hendene og håpe at teknikken holder! 

Du finner PAPIRUTGAVEN her og PDF UTGAVEN her

 

// Hilsen GoogleDotty “googler pen tool in Illustrator”


 

Follow my blog with Bloglovin

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg