DESEMBERSØM..

Det ble først nye lommebleier til Alfred – hadde litt lite av sorten så det rakk ikke til en runde inkludert vask, så det måtte flere bleier til for å redusere papirbleieantallet. Disse er heeelt supre! Har to til salgs her.

 

Et innlegg delt av June Overå (@dottyjune) Des. 8, 2017 at 6:20 PST

Sett til Alfred med verdens kuleste biler på! Nemlig Mini Cooper! Stoffet er kjøpt hos Syglede.com sin butikk i Ulsteinvik.

Og enda en body/bukse i FARGER! Jeg er så glad i farger på barneklær! Stoff og vinyl her er ifra Kreativshop.no.

Bestillingssøm!
Ble både et sett i ull og vanlig bomull – bestillingsøm er gøy det og! Blir så glad jeg altså – hver gang noen vil kjøpe klær fra meg! 

 

Et innlegg delt av June Overå (@dottyjune) Des. 21, 2017 at 1:18 PST

JubalubaPiece til Alfred – Litt småfeil her og der, men dette var første gangen jeg sydde av mønsteret så det var ikke annet å vente 😉 Jeg har en bestillings-slot i nettbutikken på en sånn også om akkurat DU vil ha en sånn til avkommet ditt!

Så ble det sydd en heldress med sånn bestefarstrøye lukking, samme mønsteret som camo-piecen, men nå har jeg fått dreisen på det!

Desember og årets siste prosjekt ble denne kåpa i ull til snuppa.. Mønsteret er Fairytale Hoodie fra Made By Runi.
Denne skal det også taes nye og bedre bilder av! Og jeg vurderer å sy falsk pels rundt hetta på den, samt en dusk i enden av hetta, tror den blir mye mer fairytale da egentlig.. 

Så det ble jaggu litt søm i Desember – men håper Januar fører med seg MYYYYE mer! Men det er jo begrenset hva ungene her i huset trenger – så jeg syr gjerne på bestilling.

Skal få i stand en stoffoversikt og prisliste også tenker jeg, det hadde vel kanskje vært greit å ha når jeg tenker meg om..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg