JEG DRO TIL FRISØREN JEG!

For sånn ca 1 måned siden.. Med den tanken at nå.. NÅÅÅ skal jeg bli ny altså! 
Jeg var bare så innmari skitalei av det halvlange, kjempeslitte greiene på hodet at jeg ville egentlig bare ta klippemaskina, sette den på 8 mm og ta alt, men det er visst litt i overkant dramatisk har jeg fått høre.. (og de har sikkert rett altså)

Utgangspunktet: Halvlang bob – ihelbleika, slitt og sånn “filtmatte”konsistens når det var vått… Etter et utall behandlinger med lillashampo, så hadde det en ganske fin, kald blondfarge også, men så kom etterveksten da, og når den ble bleika så var den altså det så gul! og jeg orka ikke bruke så mye tid på vedlikehold av fargen så jeg farga det rett og slett tilbake til sånn det egentlig skal være, og min naturlige farge – kommunegråbrun! 

ETTER: Her kommer jeg rett fra frisøren, sånn nesten iallefall.. Det er MYE hår som er borte altså! Men jeg føler meg allikevel bedre nå enn før. Ikke en sånn superlett husmorsveis, men med hårklemmer så går det like fort som å dytte langt hår i en strikk.. Men det er sånn at det egentlig bør fønes opp når det er vått, men det er ikke jeg tålmodig nok til å gjøre hver gang gitt.. 

Nå sparer jeg igjen da, for etter å ha “bodd inn” denne sveisen i en måneds tid nå har jeg funnet ut at jeg ikke vil ha dette “pang”skillet mellom maskinklipp og det som er oppå, jeg vil ha en mer gradert pixie – da tror jeg at jeg blir 100% fornøyd! 

Kanskje….

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg