FIKK ÅNDEN!

Til å endelig prøve å få unna det jeg hadde tenkt å få unna.. 

Alfred trenger konstant nye klær, han vokser som et uvær (!) og ikke før jeg hadde fått frem str 62 passet han inn i 68 – så nå har jeg begynt å sy opp i størrelse 74.. Jeg tenkte at når jeg først skulle legge tid, energi og en god bit av stoffsamlinga mi i dette her så er det viktig at det passer en god stund. Derfor trodde jeg at om jeg sydde nå i størrelse 74 (9 mnd) så skulle det vare en god stund. 

Men klærne satt som et skudd de.. 

Dette stoffet kom jeg over når jeg var ute å handlet julegaver – Ulsteinvik har fått seg ny stoffbutikk og jeg gikk i grunnen bare innom for å titte, men så ramla jeg over en ferdigklippet bit av disse kule Mini`ene! Når både lillesøs og pappaen min kjører Mini, og det har vært min favoritt siden tidlig totusetall så er jo dette perfekt 😇  

Jeg er jo heller ikke spesielt glad i sånn pastell-babyblå plagg, det er fint avogtil, men FARGER er jo det som gjør en glad så jeg fikk til et sett til… 

Det startet med at jeg ville sy noe som var GULT – verken mer eller mindre.. Så jeg fant et gult, ensfarget stoff i boksen min, og så dukka dette opp litt sånn som en halvpassende match.. Men det ble helt knall. Og når bodyen var ferdig så bare.. Må jo ha bukse til! 

Dette “monkeypants“-mønsteret kjøpte jeg på Etsy for mange herrens år siden, men det funker fint i dag også.. 

Og i et svakt øyeblikk måtte jeg pimpe buksebaken med en poop-emoji.. Passende nok.. 
💩 💩 💩

Håper mandagen er god med dere alle! Her snør det trollkjærringer, kattunger og ellers både det ene og andre – det har lava MYE ned de siste halve døgnet! Fint for ungene sikkert – ikke like kjekt for meg. Men det er fint ute da.. Sånn veldig rent og pent.. 
Men her må jeg prøve å sy mer klær – jeg koser meg så alldeles mye når jeg får styre med dette.. 

Og så har jeg forresten rydda litt! I det som er nettbutikkvarer – noe har jeg gitt bort – noe har jeg faktisk kasta og noe ligger faktisk ute på SUPERSALG i den pittelille nettbutikken min. Bruk rabattkoden “ryddesalg” så får du hele 50% rabatt på MAAAANGE av varene! 

EPLENIKKERS.NO – RYDDESALG!

//syogsalgDotty

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg