Jeg mener ALLE skulle hatt ei sånn ei!

Ei sånn besta – som kan strikke alt! Som forer både barn og barnebarn med ullsokker, gensere, bukser, jakker, luer, tepper og ellers HVA det måtte være.. 

Hentesettet til Alfred. Bestastrikk fra topp til tå.. ❤︎

 

Så jeg gikk en snartur ut i ullkurven til Alfred.. Plukka kjapt ut det som kommer fra besta.. Og det var ikke lite! 
Jeg ble helt overveldet av hele greia.. Og enda er jo ikke dette alt! 

Det er bukse fra klompelompe, mariusjakke, Olives Ribdragt og mye jeg ikke aner hvilket mønster det er.. 

Og nå her en dag kom det ENDA en pakke i posten.. 

Kristianes Bølgegenser strikket i Drops Air – så lett og luftig det er ikke til å tro! GLEDER meg til å bruke denne til småbiter! 


Og det føler man virkelig at det er.. Sånn helt på ekte.. 

Denne strikkebestaen her har også en instagram der hun deler sine prosjekter og litt annet, jeg synes virkelig hun fortjener mange flere følgere enn hun har 😉 
➡︎ GO FOLLOW Besta Elfrid ⬅︎

 

3 kommentarer
    1. June mi da!! Det var da veldig rørende innlegg, sitt no her berre å snufsa. ❤️❤️ Veldig kjekt å kunne strikke å få gi bort til de man er glad i, og å sjå at det blir brukt. ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg