Å FÅ TID (en baby som aldri sover)

Det tar ca en dag, i ca 30 minutters intervaller… 

Denne var noe av det første som sto på lista etter jeg fikk Kristin Thorsnes (aka. Heilt Spesiell) sin nye bok i posten for jah… flere måneder siden.. Men ting tar tid her i heimen og nå fikk jeg endelig kastet meg over denne.. Mønsteret tegna jeg av omtrent med en gang jeg fikk boka, da i str 68 – nå fikk jeg endelig sydd den og den er knapp i størrelsen! 🤣  

Ikke spesielt smart å bruke lang tid gitt! 

Men får heller være flink å bruke den mye nå så kanskje jeg føler til slutt at det var verdt det 😜

Litt uheldig med mønsteret på løvene i fronten her men skitt på – det går fint! 

Det neste på lista er flere bodyer, både i ull og bomull – men der skal jeg ikke lage til mønster før jeg får tid tror jeg.. I fare for å sy noe som er for lite – IGJEN! 

PS: Stoffet er kjøpt hos Hjartesaum – men det er leeenge siden, tror Alfred tilogmed var mageboer enda.. Men stikk innom, hun har mye annet fint altså! 

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Følg meg gjerne! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg