Oi!

Tusen tusen takk! For alle gode ord, støtte og fantastiske tilbakemeldinger! 

flower bouquet
Licensed from: Yellowj / yayimages.com

At siste blogginnlegg pirket en smule i sjela til folk hadde jeg regnet litt med, men at det skulle ta sånn av hadde jeg IKKE forutsett for å si det sånn.. 

Det har ligget ganske lenge på mac`en også, jeg har endret alderen til Alfred fra 1 måned, til 2 måneder, og nå før jeg trykket publiser, 3 måneder.. Jeg var livredd for å framstå som utakknemlig, utakknemlig for dem som kanskje sliter med å bli gravide, som har mistet eller som av en annen grunn sliter med dette.. Og utakknemlig for å få ha verdens fineste Alfred i livet mitt.. 

Men for meg handlet det ikke om utakknemlighet, det handlet om hvordan jeg tok det når det umulige ble mulig, og det ville jeg dele, for selvom jeg trodde vi var få viser det seg at vi er ganske mange, som har måttet granske sjela, og faktisk føle en risikerer både det ene og andre når man sitter i en sånn situasjon.. 

Så igjen.. Tusen takk! 
YOU ROCK!

Innlegget finner du her   ★   Og så ble det jaggu delt i Regionavisa også! 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg