DU HILDRANDE DU!

2 måneder har gått.. 2 hele måneder siden du kom inn i livet vårt.. 

Og mye har skjedd på disse månedene altså, fra å være en nyfødt liten skapning med kun grunnleggende behov har vi nå lært oss å kommunisere på vårt vis, vi kan ha fine “samtaler” og gode stunder.. Du peiver med armene, “snakker” i lange stunder og viser med hele deg at dette koser du deg med. Og jeg koser meg veldig jeg også.. 

Du har fortsatt til gode å lære deg å sove lengre strekk da, det går i 40 minutters til en times lange lurer (unntatt når vi skal noe, DA kan du sove da!) Jeg tror jeg hadde satt pris på færre og lengre lurer, men jeg tror det kommer sånn etterhvert, så kanskje den følelsen av å aldri få gjort noe slipper taket også.. 

Du sover godt på natta nå, mat får du både en og fem ganger, men det går (foreløbig) veldig greit.. Som oftest er det igrunnen bare to.. 
Du skal straks over i en størrelse større i klær også, størrelse 62! Kjenner igjen følelsen fra de to store også, det er like vemodig hver gang en liten størrelse pakkes vekk.. 

Kjære Alfred` en min, jeg gleder meg til de neste månedene, må de være like fine som de to første.. 


Følg meg gjerne! 

#alfred #brevtilalfred #månedsoppdatering

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg