HELLO!?

Is it me you`re looking for? 

Nå måtte jeg faktisk logge inn på nytt her.. 
Det er altså så lenge siden jeg var innom bloggtinggreiene her, at jeg måtte verifisere trynet mitt.. Det o`store fraværet har selvsagt sine grunner, noen dumme avgjørelser måtte taes, hår måtte farges, ting måtte syes, fotballkamper skulle spilles osv..

Men mest av alt så har minisjefen bestemt seg for å leke et kjempedyrt frimerke og virkelig være K L I S T R E T til meg… Og ikke bare det, men han har bestemt seg for at søvn i bolker på mer enn 8 minutter er direkte oppskrytt… 

Den som chiller synder ikke…

 

Høstsesongens første pokal i boks!

 

Girasolsjalet etter storebror var ganske lurt å ha liggende under vogna..

 

Kommer nok et partre anekdoter om både det ene og andre sånn etterhvert.. Bare jeg får mer enn 8 minutter egentid i ett strekk.. For det er ikke så mye man rekker på 8 minutter, annet enn å sette seg ned, sukke litt og tappe i kaffekoppen… 

Men vi bruker snap litt da, så følg meg/oss gjerne der, og på de andre stedene i sosiale media, det er bare trivsel! 

 

Følg meg gjerne! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg