JA TIL FARGER!

Fordi jeg synes at å bare gå i duse, kjedelige pasteller ikke er så stas! 

Spreke farger, herlige mønstre, gode kontraster og skarpe kanter.. Nygårda Textiles er min lille, nye favoritt når det kommer til tekstildesign altså! 

Jeg har flere meter liggende her, med forskjellige motiver på og dette her er første ut av symaskinene, en body i str 56 (jepp, 56! Jeg ville den skulle passe med eeeeen gang!) med falsk omslagsløsning.. Svart kantebånd for å ta igjen fra mønsteret.. Og jeg digger det altså! For en herlig fargeklatt!! 

Herlig, herlig!! 

Vi bruker selvsagt pasteller og duse farger her også i huset, men farger er så innmari viktig det også! Og jeg blir faktisk ekte glad jeg når jeg kler på poden denne bodyen.. 

Og jeg har et lignende stoff med blomster på jeg jaggu lurer på om skal få bli noe til meg selv! 
Og om du lurer på hvor du kan få tak i dette i norge, så du slipper toll, moms og sånn, så kan jeg fortelle at det finnes en super nettbutikk som er forhandler av disse stoffene.. A.Polkadot har nemlig et finfint utvalg! 

Og nei! Dette innlegget er IKKE sponset verken av Nygårda eller A.Polkadot, jeg vil bare være raus, gi god omtale til de som fortjener det og fortelle om ting jeg liker… 

Følg meg gjerne! 

4 kommentarer
    1. Herregud så flink du er!! I mitt neste liv skal jeg lære meg å sy. Har symaskin-sertifikat, men det betyr jo ikke noe annet enn at jeg kan kjøre frem OG rygge sikksakkmønster på et stykke papir. Haha.

    2. litloo: Hahahaha.. 😀
      Det er bare å begynne i en ende 😛 jeg starta når redebyggerinnstinktet med poden i magen slo inn for fullt for 11 år siden 😛 siden da har det vært litt sånn av og på.. Mest på da 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg