EN HEL MÅNED..

Har du vært i livene våre.. En måned siden du kom å snudde alt på hodet..

En måned siden jeg ble helt sikker på at ja, det er faktisk meningen at du skal være akkurat her.. 

En måned med opp og nedturer, det er ikke alltid lett å være stor heller.. Men det er flere gode stunder enn de som ikke er fullt så gode.. Heldigvis.. ❤︎

Det er nesten forandringer hver eneste dag.. Og jeg er så redd for å gå glipp av noe! Tenk om du smiler ekstra bredt uten at jeg ser det, eller at du bare ligger der og er ekstra søt!? 

Og i dag er du altså 1 måned.. Hvor i alle dager blir tiden av!? (klisjé.. I know, men det er så sant!)

 

Følg meg gjerne! 

#familie #baby #babytid #oppdatering

4 kommentarer
    1. Så søt baby. For de små fant jeg en nett butikk som selger baby pledd for de minste med strikket navn og fødsels dato. Det gøy å ha noe som er veldig personlig. Jeg anbefaler. Man finner dem på http://www.pledd.net .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg