2 UKER.. (og noen dager da)

På fredag iallefall.. 

Det er helt ufattelig hvor fort tiden flyr.. Tenk at nå er minstelillebror allerede 2 uker! 

Vi har allerede opplevd endel sammen og overlevd det meste.. 

Jeg har opplevd (og overlevd) min aller første brystbetennelse, det var IKKE morsomme saker!
Feber, frostrier/skjelvinger, elendig form, vannvittig dårlig søvn og en VOND pupp! Fy farao! All ære til de som plages av dette jevnlig og allikevel peiser på med amming! Dette var ekte pyton! Slapp heldigvis lege og medisin, klarte å få det til selv, men allikevel, dette var i overkant for mye for meg altså. Men med god hjelp av lillemann her så kom vi oss gjennom det.. 

Tøybleiene har blitt tatt i bruk! Foreløpig kun av meg, men det går fint. Jeg vil heller at sambo skifter papirbleier enn at han ikke gjør det i det hele tatt så den er helt innafor. Foreløpig kun formsydde og lommebleier, brettisene har jeg ikke funnet helt utav enda, synes ikke jeg finner en brett som gjør at de sitter som de skal på ei 14 dagers babyrompe.. Men jeg skal google litt til å se om jeg brått ikke bare ramler over løsningen, for brettiser er egentlig ganske sytalaust, når man først får det til.. 

Så går ammingen veldig bra, melka kom kjapt på plass og han legger veldig fint på seg, det går så mye bedre enn jeg hadde turt å håpe på på forhånd.. Selvom jeg har ammet de to store ungene til de var rundt 2 år så var utgangspunktet et annet denne gangen så jeg turte bare håpe, og ikke tro at det skulle gå bra.. 

Ellers begynner familiedynamikken å gå seg til, snuppa begynner å forstå at det går bra, og vi klarer å få dagene til å gå opp på et vis med litt bedre samarbeid enn før.. Har enda litt å gå på men vi kommer dit, sånn sakte men sikkert.. 

 

Følg meg gjerne! 

#baby #babytid #barseluker #detgårstadigbedre

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg