KJEMPEGØY RESTEFEST!

Jeg kan muligens huske å ha prøvd meg på dette prosjektet EN gang for veldig, veldig lenge siden, og at det ikke ble spesielt vellykket. Men nå fikk jeg ånden igjen og prøvde på nytt.. 

Første tester ble litt så som så, kantebåndet vrengte seg underveis blant annet, men de to neste? Perfeksjon ass! 😎

Innsiden ble jeg megafornøyd med! Fikk til å vrangsy så begge sømmene både på utside og for ble skjult! Min megahøygravide popcornhjerne tok poenget liksom! 

Størrelseslappene er selvfølgelig hjemmelaget de også, og denne gangen med goood hjelp til weedinga! 

Hun her er et lite unikum for tida, så ufattelig god og hjelpsom jeg får helt bakoversveis! Håper det varer! 

Mønsteret er fra boka Heilt Spesiell – Sy til liten og stor.. 
I tillegg går det små mengder stoff, sånn at dette er jo et PERFEKT resteprosjekt! Tror ikke det blir kjøpt mange truser fremover nå altså! 
😇

Følg meg gjerne! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg