TIDSFORDRIV..

Det er ikke noe jeg liker bedre nå for tiden enn at klokka bikker 22, og jeg kan ENDELIG begynne å tenke på å legge meg.. 
Å få dagene til å gå fort nok er vanskelig siden jeg er så SINNSYKT utålmodig, jeg er ferdig med å være gravid og er så lei jeg føler jeg vil gråte en skvett.. Hele tiden.. hele dagen.. For å være ferdig med å være gravid, når babyen i magen ikke er ferdig med å være der inne, er en dårlig kombinasjon.. 

BWUxQuNlksD

Men i dag har jeg iallefall prøvd å få tiden til å gå…
Trenger egentlig ikke mer klær i størrelse 56, men jeg er ikke klar for å starte produksjonen i str 62 helt enda, så da ble det enda en body i str 56 da, for å matche den buksa jeg sydde feil til en kunde.. 😇

Men for å “utfordre” meg selv litt så tenkte jeg å endre mønsteret selv, for å lage en falsk omslagsbody. Altså en body som ikke skal over hodet, men som heller ikke er to lag stoff på magen sånn som de klassiske omslagsbodyene.. 

Utgangspunktet er et helt plain bodymønster fra Heilt Spesiell, som jeg selv delte framstykket på sånn som jeg selv trodde ble riktig.. Litt feil under syingen ble det, men jeg er ganske god på triks så det gikk bra.. 

Hele prosessen finner du forresten på instastoryen min! Både det som går bra og det som går mindre bra.. 

Følg meg gjerne! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg