GHOSTSKULL OG PODEN..

Nytt prosjekt ferdig.. Denne gangen til størstegutten! Ikke ofte jeg syr noe til han lenger, for det er ikke alltid like kult å gå med mammaproduksjon når man er nesten 10 år.. Men nå BA han faktisk om en hettegenser med dødninghode på ryggen…

Litt kunstneriske friheter har jeg tatt meg, men han ble fornøyd alikevel! (sjokkerende nok)

Stoffet er isoli/french terry med stjerner, enda en hyllevarmer jeg har hatt i årevis.. Husker jeg kjøpte den for å sy noe til poden, men det ble tydeligvis bare med tanken den gangen.. Men jeg ser jeg egentlig bør merke stoffene i det de er ferdigvasket, med hvor jeg har handlet dem og hva det er for noe så kanskje det er håp om å faktisk klare å få tak i mer når det er tomt.. 
Dette er jo knallkult! Men hva hjelper det når det nå er tomt liksom.. 

Hodeskallen bak har han bestemt både farge og form på selv, jeg ville nok valgt en litt søtere versjon og brukt en annen farge, men det er jo ikke jeg som skal gå med det… 

Men så lenge han er fornøyd er jeg fornøyd.. Så… DAB! 

Mønsteret til buksa er fra Heilt Spesiell – sy til liten og stor. 
Hettegenseren er fra et Ottobreblad.. Nr  1/2005 faktisk.. 

 

Følg meg gjerne! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg