PREGGO-OPPDATERING 34 UKER

Hvor langt er jeg på vei?
34+2 – 6 uker igjen (43 dager igjen)

Babyen er like stor som:
En cantaloupemelon.. Ca 44 cm og 2,5 kg i slutten av denne uka.

	Melon honeydew and melon slice
Licensed from: Leftleg / yayimages.com

Livet i magen:
Veldig av og på. Nå de siste par dagene har det vært ok, men har også vært helt stille denne uka, som endte med en tur på føden for en sjekk.. 

Humør og hormoner (og søvn)
Veldig varierende søvn og søvnkvalitet.. Noen netter sovner jeg med en gang og sover hele natta uten forstyrrelser, andre netter er jeg oppe på do et sted mellom 2 og 8 ganger… 

Kroppen min.. 
Mye vonde kynnere for tiden.. Så det driver vel å modnes litt etter litt.. Ikke at det utgjør noe forskjell, jeg tror ikke jeg føder før termin uansett hvor mye det modnes nå, så dette er mer plagsomt enn nyttig akkurat nå! 

Vekta:
+12 kg til nå.. 

Shopping:
Tror ikke det har blitt noe denne uka heller.. Men nå tror jeg faktisk vi har i hus det som trengst den første uka iallefall, så da er det ikke noe krise. 

Hjemmeproduksjon til babyen
Har blitt et par bukser tror jeg, men de er bare plaine kjedelige vanlige bukser..
Men! Har endelig fått sydd litt til snuppa mi, det kommer i et eget innlegg når jeg får hun hjem og vi får tatt litt bilder. 

Følg meg gjerne! 

6 kommentarer
    1. Gleder meg til å se hva du har sydd:) Føler med deg når det gjelder kynnere, ikke godt mot slutten når man bare går å venter på å møte den lille 🙂

    2. Baketerapi: Ja tror jeg er nødt til å finne MANGE flere syprosjekter og annet jeg kan henge fingrene i, hvis ikke kommer jeg til å bli gal 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg