ÅNDEN SOM KOMMER OG ÅNDEN SOM GÅR..

Men nå har den iallefall vært her en stund og jeg har fått gjort unna endel.. 

Sett sydd på bestilling… Omslagsbodyer er fryktelig mye arbeid å sy altså! Mye mer enn man skulle tro.. Men det taes igjen i at det er et superpraktisk plagg, siden man slipper å tre det over hodet.. 

Body til magerusket her hjemme, disse gekkoene fra Stenzo er så fint! Kjøpt hos Syglede. Skal få seg matchende bukse tenker jeg. 
Kantet med ribb fra Kjekk og Søt, rundstrikket så man kan skjære ut laaaaaaange remser, jeg aner ikke hvor mange meter jeg fikk ut av 50 cm men det var MANGE! I følge kalkulatoren ca 18 meter, og det kan nok godt stemme.. 

Så har det blitt mer tøybleiestæsj! PUL stoffet er kjøpt hos Kreativshop.. De har 3 pk med biter, jeg er egentlig ikke NOE glad i å kjøpe stoff i annet enn hele og halve meter, men skal man ha mønstret pul så er det visst sånn en MÅ gjøre det.. 

Jeg får iallefall enten to nyfødtstørrelse bleier, eller en bleie og ett bleietrekk ut av en bit, så totalt 6 bleier for 149 kr i pul er ikke ille altså.. 
Innsiden og borrelåsen kommer fra roggbif.no, ikke fleece denne gangen, jeg tenkte å prøve noe nytt mange tøybleiesyere skryter av, nemlig wicking jersey! Synes kanskje det ser litt tynt ut, men vi prøver.. 

Mønstrene jeg syr av finner du her, om du vil prøve selv..
De ser veldig greie ut, men aberet med å sy så mye før fødsel er jo at jeg får ikke sjekka passformen sånn etterhvert og gjøre tilpassninger.. Men men.. Igjen.. Mange skryter av disse mønstrene, så jeg satser på at de fønker.. 

Så er det bare å håpe at dagene frem mot slutten av Juli går foooooooort.. 

Følg meg gjerne: 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg