PREGGO-OPPDATERING 30 UKER

Hvor langt er jeg på vei?
30+2! 10 uker igjen! (71 dager) 

Babyen er like stor som:
En stor kål! Ca 37 cm og rundt 1.76 kg i slutten av denne uka.. 

Cabbage
Licensed from: Alex_L / yayimages.com

Livet i magen:
Har endelig begynt å tatt seg opp! Eller.. tenker vel at det egentlig er som før men at magehula begynner å bli trangere så derfor kjenner jeg mer… Men det er godt å slippe å lure sånn jeg har gjort frem til nå.. 

Humør og hormoner (og søvn)
Kort lunte, skal ingenting til for at jeg blir irritert og jeg føler meg faktisk sur.. Og trøtt konstant! Jeg klarer å “holde igjen” surheta ovenfor ungene, men sambo får nok mer enn han fortjener sånn innimellom 😑  Jeg er sliten tror jeg.. Typ veldig.. Føler jeg sover godt om natta og sånn, men alikevel.. Gjesper hele dagen og føler meg rett og slett helt utvaska.. 

Vekta:
Denne uka har jeg faktisk gått ned litt.. Så den oppgangen på 11 kg forrige uke er nå nede i 9,6 kg totalt denne uka.. Men det begynner å bli varmere ute og jeg samler vann bedre enn en kamel i ørkenen ass.. 

Cravings? 
IS! Og frukt og bær da.. 

Shopping? 
Jepp! Faktisk.. Ikke så mye, men litt pysjer, body, sokker og småtjafs jeg ramla over på et salgs-stativ på Cubus.. Alltid greit å gjøre seg et lite kupp..

Hjemmeproduksjon til babyen
Denne uka har jeg fått ferdig litt mer til ribbestrikksettet.. Nemlig en ullsinglet! Nærmer seg vel komplett snart så det går an å få tatt et “gruppebilde”. 


Og endelig klarte jeg å få tatt bilder der blåfargen kommer til sin rett! 💙

Men nå føler jeg meg litt “ferdigstrikka” for en stund, har bladd litt i sybøkene mine igjen og tror heller jeg skal kjøre litt symaskin fremover! Da går det litt fortere og man ser resultatet nesten med en gang.. 
 

Følg meg gjerne: 

#graviditet #svangerskap #ukeforuke #ukesoppdatering #uke30 

2 kommentarer
    1. Syns det er så utrolig gøy å lese slike innlegg! Håper humøret ditt blir bedre, er ikke så særlig gøy når man er sint hele tiden.. Kjenner meg igjen for å si det sånn, men klarer heldigvis å holde det for meg selv nå ! 😀

    2. Caroline Torkelsen: Nei det er litt over middels kjipt å være så mygla i humøret hele tiden, men regner med det går over om jeg klarer å få litt mer overskudd… 🙂 kanskje 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg