ENDELIG PÅ FILM!!

Gudbedre som jeg har slitt med å få festet noen sekunder med dette til mobilen altså, det har omtrent vært sånn at den lille i magen har følt at kameraet sto på film modus og bare latt vær helt til jeg la vekk mobilen.. 

Men nå, for noen dager siden klarte jeg endelig å få med en liten stund ❤︎

Det er fortsatt innmari rolig inne i magehula, men når det først skal være sånn så håper jeg det fortsetter sånn på utsiden også.. 
En rolig sovebaby er helt åkey på en måte.. Men det er vel kanskje å håpe på for mye.. 

Men enn så lenge så får man bare nyte de små stundene mageboeren faktisk sier ifra at han er der inne.. 

Følg meg gjerne: 

#graviditet #svangerskap #uke29 #familie 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg