Å DU HILDRANDE VÅRLIV!

For noen fine dager vi har hatt i det siste! 
Det har vært så deilig å være ute i sola nå at man nå plutselig følte man hadde et snev av energioverskudd.. Og i min tilstand går ikke sånne greier forbi i stillhet altså! 

Så de siste dagene har vi ordnet i hagen, ryddet og klipt, raket og kastet og fått litt hage på stell.. 😄
Heldigvis med god hjelp fra alle rundt meg.. 

Vi har sådd mais, sukkererter, reddik, solsikker, blomkål og gullerøtter. Noen i “minidrivhus” og noen rett ut.. 

“Huskelapper” laget av pinner og gaffateip må til, jeg hadde aldri huska hva jeg hadde planta hvor hvis ikke altså.. Veldig greit men litt mindre pent.. 

Flamingoen som mangler en fot passer på, elsker sånne fargeklatter rundt om kring ❤︎ De bare gjør ting litt bedre kjenner jeg.. 

Og forhåpentligvis varer det leeeeeenge, lenge! 

#finvær #hage #hagestell #utetid #barn #gravid #svangerskap

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg