PREGGO-OPPDATERING 26 UKER

Hvor langt på vei?
26+2 uker – 99 dager igjen! 

Babyen er like stor som:
En zucchini! ca 950 gram i begynnelsen av uka og rundt 1075 gram i slutten av denne uka. 
Ca 32 cm! 

Zucchini
Licensed from: Ockra / yayimages.com

Livet i magen:
Fremdeles rolig baby… Litt usikker på om det er en bra ting eller om jeg burde være bekymra.. Foreløbig så er jeg litt sånn midt i mellom.. 

Humør og hormoner (og søvn)
Forholdsvis rolig både når det gjelder grining og hormonutbrudd, ett og annet her og der er det nok, men sånn helhetlig sett er livet ganske åkey akkurat nå.. 

Cravings? 
Kaviar og softis.. Ikke sammen altså! Men hver for seg! 
😇

Shopping
Ingenting denne uka faktisk.. Kan ha noe med at det har vært påskeferie og jeg har ikke hatt muligheten.. Eller lyst… 

Kroppen min.. 
Fungerer etter forholdene greit så lenge jeg tar det veeeeldig med ro.. Masse pauser fungerer høvelig greit, så jeg klarer både å støvsuge, tørke støv og vaske gulv enda, men det tar tid da! 

Ellers har jeg litt for ofte en sånn ekkel, murrende hodepine som det kjennes ut som den kommer fra øverst i nakken.. Det er fint lite som hjelper, men tar en paracet eller to når det blir virkelig ille.. 

Hjemmeproduksjon til babyen
Denne uka har det blitt strikka ullbukser til bleiene som kom forrige uke, 1 1/2 er ferdig i nyfødtstørrelse, brukt Peer Gynt fra Sandnesgarn, rester etter Nancykofta mammaen min strikka til meg. Ren ull som funker fint til dette formålet. 
Oppskriften jeg har brukt finner du her! Fern & Faerie heter den. 

Fort gjort og virker veldig fin! 
Og om jeg tenker meg virkelig nøye om så kan jeg kanskje erindre såvidt at jeg har strikket en god del av denne sorten før til mine to andre håpefulle den gangen de trakka rundt i bleier.. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg