PREGGO-OPPDATERING 25 UKER

Hvor langt er jeg på vei?
25+3 – 15 (FEMTEN!!) uker igjen! Hjelp liksom!

 

Babyen er like stor som:
Kålrot/Kålrabi – ca 34,6 cm og 660 – 800 gram.

 

Livet i magen:
Har en rooolig baby i magen, som heller har “økter” med aktivitet, men jevnt over er det ganske stille og rolig med ett og annet dult innimellom.. 

Humør og hormoner (og søvn)
Humør og hormoner sånn høvelig i sjakk denne uka, ikke sånn 100% altså, men fungerende greit.. 
Trøttheten har kommet sigende, og jeg gjesper stort sett hele tiden, og føler meg IKKE uthvilt et sekund.. 

Cravings?
Kaviar er visst tingen nå til dags – helst på knekkebrød med majones oppå…

Shopping:


Tøybleier! Formsydde! Fikk tips om disse på tøybleiesnappen her i forrige uke og tok å bestilte 5 stk for å teste.. Str 1 som skal passe fra 3-9 kg sånn ca, og skal være knallgreie til nattebleier. 
Du finner de her – litt over 6 pund i porto – så 330 kr for 5 formsydde! Det er finfin pris det! 

Bestillte også stellesalve denne uka, fra iHerb.com som skal være veldig god og tøybleievennlig! 
Nemlig denne fra Earth Mama! 

Og siden jeg alikevel var så godt i gang slengte jeg oppi denne også


Kroppen min.. 
Bekkenet sliter og jeg tåler fint lite før det begynner å gjøre vondt. I tillegg føles det tungt å puste, spesielt når jeg sitter litt bakoverlent. Men sånn ellers går det ganske greit.. 

Hjemmeproduksjon til babyen
Kun lagt planer, ingenting utprøvd, men denne uka skal jeg visstnok få symaskinene mine tilbake! Da kan jeg fortsette med både mariusteppe og sying av klær! 

 

Følg meg gjerne: 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg