FREDAG! KJEDSOMHET OG SHOPPING..

Helg.. Ingen planer! 
Tror jeg.. 

Storehjertene er hos pappaen sin denne uka, så jeg har i grunnen bare meg selv å tenke på denne helga… 
Kan være fint det altså, men jeg blir egentlig litt hjelpesløs når de ikke er her hos meg, litt sånn Lost in Space liksom.. 

Ganske rart altså, en kan være så sliten og lei at man nesten kaster opp når man hører ordet lekser eller middagslaging, men alikevel, når man endelig slipper.. Så er det ikke helt riktig det heller.. 
Ikke lett de greiene der.. 

I dag, enda en dag uten en plan, og uten den store energien til å orke saker og ting så ble det en liten tur utabygds for å få handla inn noe småtterier jeg følte jeg trenger.. Nye BH`er, litt mer babyklær, kokkosolje var noe jeg trengte..

Men man havner jo veldig lett inne på butikker der man IKKE sånn egentlig skal ha noe også, og det var der jeg ramla over denne lampa jeg har hatt lyst på leeeenge, men ikke har kjøpt sånn fordi.. 
Nå gjorde jeg det alikevel og angrer ikke! 

Den egentlige planen er å skrive saker og ting der som både kan være morsomme og kjekke, men i dag fungerte ikke hodet mitt så det ble som det ble.. Liiiiitt skuffa over at lyset var så gult, men mulig det bare er en innstilling, har ikke forsket så mye på det! Håper det kan justeres bort sånn enkli.. 

Fin fredag og god helg! 

#interiør #pappauke #nylampe #shopping #familie #livet
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg