Familie i system!

Endelig ble jeg ferdig med familiekalenderen jeg startet på i NOVEMBER i fjor! 
Ting tar tid men det som sto igjen var såpass med pirk at jeg rett og slett bare har ignorert at det må gjøres.. 

Men i dag satt jeg meg ned, serier på macen og satte i gang med det som sto igjen.. 

Og resultatet? 
Dritfornøyd jeg assa!! 

Materialer brukt: 
☆ En bit plank
☆ Hvit interiørmaling. 

☆ Metalløyer til å henge opp skiltet og en til hver mnde under. 
☆ Oracal 651 vinyl til ordet FAMILIE og alle månedene. 
☆ KPMF Rosa glitter vinyl til ordet BURSDAGER
☆ Silhouette Cameo og Silhouette studio til å lage all skrift. 

Mulig det kommer et partre stykker for salg i den lille sjappa mi, får se om det er noe interesse for det først 😉 

Du får forresten 25% rabatt der inne på alt som ikke allerede er på salg med koden “makeover” siden den fikk seg ei kraftig overhøvling sånn designmessig i dag! 🙂 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg