CAFFELATTE – HADE!

Caffe Latte.. Jeg tror det må være en av de kjipeste fargene Jotun har på fargekartet sitt, og har hatt noen gang.. Den er kjipere enn hvit base tilogmed.. 

Når jeg flytta inn her i slutten på fjoråret så var hele stua nettopp i denne fargen.. Alle vegger (unntatt muren bak vedovnen) i Caffe Latte.. Og det er jo til å gjespe av.. 
Greit nok så er det lyst og fint, rommet virker større og luftigere og alt det der, men stua her er helt ærlig stor nok fra før,så det er ikke et problem.  
Så i for et par uker siden, etter vi var ferdig på  ordinær ultralyd, kjørte vi innom Coop Extra Bygg og hanka med oss et spann av Jotun DECO BLUE (4477) hjem for å male to av veggene i “tv kroken”. 

Og for en herlig forandring det ble! Jeg er SUPERFORNØYD! Fargen “sluker” mye mindre lys enn jeg trodde den kom til å gjøre, og den er lun og fin – ikke en skvett kjølighet i det hele tatt.. 

Utgangspunktet.. 
Det er jo helt greit.. Ikke`no knussel liksom.. Og sikkert likt 70% av alle andre stuer som finnes i Norges land, men det er litt kjedelig da vettø… 

Litt sånne mer helhetlige bilder får komme etter helgavasken i morgen.. Jeg orker ikke akkurat nå 😉 
Men jeg er veeeeldig fornøyd, mens den andre halvdelen her i heimen uffet og sukka seg gjennom hele seansen, og mente det ble for mørkt. Men tror han har skiftet mening nå, sånne store forandringer trenger å få vokse seg litt under huden før man venner seg til det og synes det er fint! 

——————————————————-

Følg meg gjerne: 

 

#oppussing #jotundecoblue #decoblue #maling #interiør #forandringfryder

5 kommentarer
    1. Hei!
      Ja det ble stor forskjell!!!
      Min eldste sønn har nettopp malt en vegg der TV står i noenlunde DEN farge. Jeg trodde det kom til å bli kjempemørkt………..men du og du så lekkert.
      Også har dere fint mønster i veggen fra før av som gjør fin sjattering. Veldig flott!!!

    2. Etdiktomdagen: Takk! 😀 Ja trodde det kom til å bli mørkere enn det ble, men tror den gråtonen som ligger i fargen gjør at den sluker mindre lys…

      Sjatteringene kommer av at vi har takplater på veggen 😛 rett og slett

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg