PREGGO-OPPDATERING 21 UKER

Da var det brått gått en uke til, tiden flyr altså! 

Hvor langt er jeg på vei?
21+2 uker – 19 uker igjen. 

 

Babyen er like stor som:
En cantaloupemelon!
Ca 26 cm og mellom 370 og 450 gram. 

cantaloupe
Licensed from: antpkr / yayimages.com

Livet i magen:
Har vært litt avogpå denne uka, kjenner MYE noen dager og andre bare små dult.. Men ingen dager helt uten livstegn heldigvis.. 

Humør og hormoner (og søvn)
Snakkes aldri igjen hormoner.. Herregud så lei jeg er av å grine for alt og ingenting.. Mest for ingenting føler jeg.
Og stakkars dem rundt meg. Håpløst! 
Trøttheta er tilbake også, jeg begynner å gjespe i 14-15 tida og er helt sjangleferdig når jeg kapitulerer klokka 22.. 

Cravings? 
Nei, ikke noe spesielt jeg MÅÅÅ ha akkurat nå for tiden. 

Shopping:
Null niks nada innkjøp siste uka.. Har verken orket eller hatt lyst, men har forsket litt på vegghengte stellebord da! 
Lite bad og NULL plass å sette et vanlig stellebord gjør at man må se seg litt om etter alternative løsninger. 

 

Kroppen min.. 
Bekkenet skrangler videre.. Henger sammen enda da 😉 

Hjemmeproduksjon til babyen
Ingenting ferdig denne uka, jeg har begynt på et Marius vognteppe, men det er ikke ferdig enda. 

BRWCagOAGOA
Har kommet endel lenger nå altså, men dette var den spede start 😉 
 
Ellers synes jeg dagene går sakte mens ukene flyr avsted.. Det føles som en evighet til sommeren er her men samtidig veit jeg jo at det går fort.. 

———————————————————-

Følg meg gjerne: 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg