Balsam for sjela..

Etter ørten (ca 11) uker på sofaen i fosterstilling, der man i grunnen mest har synes synd på seg selv og mislikt livet så setter man desto større pris på de GODE dagene, som den i dag for eksempel.. 

De dagene der man orker å yte de lille ekstra! Som å stoppe på butikken på vei hjem etter å ha levert ungene, handle inn brød, melk og middager, komme hjem, rydde kjøkken og starte på middagen tidlig for en gangs skyld, orke å lage noe som tar mer enn tjue minutter å få ferdig.. 

Og ikke minst da, å orke å gå UT! Ut å lufte både meg selv og den dårlige samvittigheten min aka. Atlas og Molly.. 
Og det var så rart å gå ut.. Jeg var KJEMPESUR de første 500 metrene, sur fordi de dro i båndet, sur fordi de surra rundt og sur fordi de var til omtrent.. Men så etterhvert som den friske lufta fikk virke litt så forsvant surheta også, og når jeg kunne slippe båndene, kaste litt pinne og leke litt så var alt glemt, fy som vi kosa oss! 

Her er kaldt i dag, og med vind så ble det enda kaldere. Hadde i utgangspunktet egentlig bare tenkt å rusle oss langs gangveien men vi kom oss ut og opp i høyden allikevel. 
Fristet veldig å labbe helt til topps, men uten drikke orket jeg ikke i dag, men kanskje en annen dag 😀 

Kjenner jo at kroppen har forfalt veldig disse ukene, men med denne dagen i boks så håper jeg det kommer flere av de gode dagene og at man faktisk får bevegd seg mer, for det trengs virkelig.. 

#svangerskap #gravid #utpåtur #livet #engoddag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg