Guuuuri så flott!!

Jepp det var det! 
I går kveld satt jeg her og kom på vi manglet brød til i dag tidlig, sånn som jeg så ofte kommer på etter at kveldsmaten er fortært og ungene spiste mer enn forventet.. 
Da kom sambo over en link på facebook som jeg faktisk husker å ha sett et innslag om på God Morgen Norge for et par uker siden, som jeg hadde tenkt en stund på å teste, så da prøvde vi det da… 

Og det funka det altså.. 
Klokka 6 i dag tidlig tikket det en finfin melding inn på telefonen min.. 

Og det leeenge før alamene går av her i huset. 
Sambo sto opp klokka 7, tuslet ut og hentet inn ett nybakt brød og 3 stk Ciabatta som ungene skulle ha i matpakkene sine på skolen i dag… 

Og både frokost og matpakker ble noe helt annet altså, i stedefor å spise halvannet døgn gammelt brød fra butikken til frokost spiste vi brød som nesten kom rett ut av stekeovnen, og matpakken ble brått mye kjekkere i tillegg.. 

Spent på hva de har å si når de kommer hjem senere, om de var fornøyd med sylferskt brød i stedefor sånn som vanlig.. 

Morgenlevering.no leverer i tillegg fraktfritt så det koster ikke noe ekstra i forhold til butikken.. 

Et lite usponset tips & anbefaling fra meg til deg i dag. 

#mat #matpakke #tips #brød
 

2 kommentarer
    1. Hanne Lovise Johnsen: Jaa 😀 endelig noe som blir levert her ute også 😛
      Nå venter jeg bare på at Godt Levert eller Adams Matkasse kommer hit så blir livet komplett *ler*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg