Godt nytt år!

BOuRPhxD2ve
16.11.2016… Datoen for forrige innlegg… Jaggu sa jeg stabil blogger… 
Men alt har sine grunner, både små og store. 

Men nå er jeg innom her mest for å ønske alle og enhver et riktig godt nytt år

! 
Måtte
2017 gi deg det meste av det du ønsker deg 🙂 

Håper dere alle har hatt ei skikkelig GOD jul også mens jeg først er i gang her! 😉 

BOFgl8iDm3y
BOXlGnMjRnh

Så håper og satser jeg på at jeg får overskudd og tid til å skriver mer, ikke fordi jeg har så fordømt mange lesere, men fordi jeg synes det er fantastisk gøy å få være litt kreativ med både ord og bilder! 

Så da “snakkes” vi videre gjennom 2017! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg