Morphe sminkekoster..

Disse er min absolutte favoritt!
De er rimelige, de finnes i et utall varianter og de gjør jobben…. 

Jeg begynner nå å få endel av dem, siden jeg får en pakke i posten med dem hver eneste måned, noe jeg rett og slett elsker! 
Jeg får prøve nye koster og jeg slipper tjas og mas.. De bare dukker opp i postkassa mi gitt! 

Og i Oktoberpakken dukket ENDELIG denne store, fine og flate kosten opp! 
Jeg har venta en stund på den gitt! Og nå gleder jeg meg til å prøve den 🙂 


Grunnen til at de dukker opp av seg selv er at jeg har et abbonemang hos LiveGlam
Det koster ca 250 kr i måneden (inkludert porto!!), og det dukker opp et sted mellom 3 og 7 koster hver måned.. 
Og de er virkelig verdt hver krone, og så sparer du endel i forhold til å kjøpe dem i “løsvekt” også.. 

Om du har lyst å prøve kan du klikke her! 🙂 Men jeg lover, det er verdt det 😉 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg